Monday 27 February 2012

family kuu

assalamualaikum. wassup.


hye. have you selawat for today? 


:)


okayh2. erm,straight to the point. arini aku nak perkenal kan family 


members aku. 


take a look at this. this is :



 my ABAH and IBU. (love)
diaorang memang sporting habes plus baik2. skrg, alhamdulillah sihat2 aja. erm,semoga diberkati Allah selalu.:) 


my KAK LONG (gedik)
mek ni agak garang. brutal sikit. budak ni study jauh. jeles aku tau tak. haha. btw, aku syg kau kak long walaupun jarak memisahkan kita. cewah. :D 


my ANGAH (hensem)
hensem kah? yup. of cos. sbgai adik, ak brbngga punya abang sperti kamu. haha. budak ni pandai saving money. lain drpada aku, boros! klau dia marah, aku debor sikit. huhu:D 


my JAJA. (manja)
ni lahh adik aku hok pling mngade sikit. alahai, mentang2 bongsu. haha. tahun ni f4. blajar lah rajin2 ok. jgn nak asyik carik pasai n gado dgn aku je. :P


 kami <3

inilah family aku. comel2 kan? haha. 

#To me, family means putting your arms around each other and being there.

liya harap satu family kita sentiasa berbahagia. :')

ok lah. setakat ini shja entri aku utk kali ni. take care semua. enjoy! :)





No comments: