Thursday 29 March 2012

~~derakkk~~

Assalamualaikum.

kalau tak jawab dose, kalau jawab sayangg :P
(maria elena)

haha. arini sumpah best.

boleh lah hangout dgn khairy gedik, aida hot and waniey ayu 

kat ECM plus MEGA.



rancang punye rancang, akhirnye brtemu gok kitaorg ni.

cik kery nye pasal ahh. suke tipuuuu. --'

igtkan main2, nasib dye dtg gak kuantan. kalau tak, dah lame aku lempor laut 

dye tuhh. *macam berani.

haha.

tadi aku layan citer zizan berlakon.

JANGAN PANDANG2.

adoih. bapak kelakar citer dye. pecah perut aku.

haha.

tapi nasib badan, ak ngan aida je tgk movie ni.

cik kery n cik waniey tak nak join. :'(

sedihh tol. mangat ajak errr. 

tp, tak kesah lah. asalkan boleh jumpe budak dungun dua org tu.

hoho.

so, check this out. our photos ptg tadi. 


hehe. pakwe baru kitaorang. :D



me, kery and waniey <3



*aku tak perlu operate bahu dah.

bengkak tu dah pecah kot.

fuuhhh, selamat. haha. but still kena operate jari aku.

doa2kan yerpp. :)


No comments: