Thursday 10 May 2012

pilihan muktamad ku

        Assalamualaikum u oll. :D

hari ni aku nak kongsi kgmbiraan sikit. yahh, lambat siket aku update blog.
UPU! haa, jeng3. alhamdulillah aku dapat asasi sains UiTM Puncak Alam.
(second choice)
setelah di REJECT UM (first choice) haha.
#UM kejam :P
erm, aku akan mndaftar pada 3 june ni. hewhew~ aku dah over excited nak pergi. jadi selok dah! haha. bahaya tak aku? erm, ade jugak lah kawan2 aku yang dapat sana.

KERY, WANIE JO, YAYA, SARINA, YUSRA, EERA, 

   SHAPIQ, SYAH, ANERQ, USOP.    
      
mungkin ramai lagi kot tapi aku tak tahu. i'm so excited tu meet you all lahh. <3




ni surat offer dari uitm.
(sila tekan left click utk nampak dgn lebih jelas)


hopefully aku dapat capai cita2 aku. nak jadi doktor bukan senang. 
kena dapatkan pointer tip top punyer. tapi takde perkara yang mustahil kan.
kalau ade rezeki, a doctor to be. inshaAllah.
hehe.

doakan aku ye semua. thanks. 

DR. LIYA




okey lah chow cincau dulu.
selamat beramal little lovers! xoxo~







                      

3 comments:

budakserius™ said...

Semoga awak capai cita2 awak yer.saya sentasa doakan awak.

Era Fajira said...

weh sama u la kita ea makcik !
heheee :P

Cik Faziera said...

Gud Luck! :)