Wednesday 2 May 2012

happy birthday to ME!!

Assalamualaikum.

nak nyanyi sikettt. ehem3~ *testing 1,2,3

happy birthday to ME
happy birthday to ME
happy birthday to LIYA comei
happy birthday to ME..



haha :P selamat hari lahir liyaaa. semoga kau manjadi insan yang lebih baik.
aminnn <3. okeyy, kalau korang perasan birthday aku jatuh pada Hari Pekerja (1st Mei).
so, aku dengan brbangganya bagi korang cuti pada hari trsebut. sempena mraikan HARi aku. wakaka~ malam birthday tu aku celebrate kecil-kecil
je kat MAIL ikan bakar di Tg Lumpur. mase kat restoran tu aku sempat lah snap a few pictures.





ibu aku rancak bercerita horr. jaja tengok dok kelip.
LOL

jaja and angah 

me

air yang superb!

my abah<3

sementara tunguu ikan bakar siap, kitaorg order laksa satuu. nyumm!

muka poyo aku!

angah and me

restoran ni popular kot. tengok, bapak ramai orang. macam kat dewan makan sekolah pulakk. hehe. tu jelahh nak ceritaa. celebrate birthdayy tak lah kecoh2 macam org lain. asalkan satu family aku ada, dah cukup!
love you all!
daaa~

selamat beramal little loverss~ <3
















2 comments:

farahliyanaomar said...

untunglah... :)

- [ Liya Saffura ] - said...

haha. thanks yee. kak long takde. so, tak lengkap mane lah family. :DDDD