Wednesday 25 April 2012

bersyukur

Assalamualaikum.

hyeee readers! senyum pliss. :)
alhamdulillah. aku dapat tawaran ke matrikulasi.
kat mana yaa?


|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V



kat GAMBANG, Pahang.





aku pun tak tau lah suka atau tidak. banyak pro's and con's nyee.

aku suka sebab memang pilihan pertama aku.
#alhamduliilah dapat mehh

aku suka sbb dekat je dgn rumah aku.

aku suka sebab aku boleh drive sendiri kalau 
nak gi bandar.(outing)

aku suka sebab ini lah negeri kelahiran aku.

aku suka sebab family aku boleh lawat aku selalu.


aku tak suka sebab "asal dekat sangat?'
#padahal aku jgak yang pilih. LOL

aku tak suka sebab aku ni manja n ngade sangat.
#boleh la ibu datang lawat stiap minggu bawak
biskut, keropok lekor, roti, coklat and etc selalu.

aku tak suka sebab ak tak boleh pergi merantau
jauh cari pengalaman sendiri.

aku tak suka sebab aku tak berkembang.
#asyik-asyik kat pantai timur sahaja.
haritu sekolah kat terengganu

aku tak suka sebab abang aku sekarang ni pun
matrik kat situ.
#tak best. tak leh kongsi pengalaman tempat baru 
dengan family sebab semua abg aku dah cerita kot.

--'

haishh. itulah antara sebab-sebabnya. but, one thing. aku still bersyukurr.

'boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal ia baik bagimu. dan boleh (pula) jadi  kamu menyukai sesuatu padahal ia amat buruk bagimu. Allah mengetahui, sedang kamu tidak mengetahui'

herm, aku still tengah tunggu result upukalau dapat asasi yang aku tak suka, then i'll choose matrikulasi. but anyway, insyaAllah aku dpt apa yang aku nak.(upu) korang doakan aku yaa.
aminnn.okey lahh.


aku chow dulu. baju kerja abah aku tak iron lagi. ke ada sape2 kat sini yang nak tlong aku? haha.selamat malam.

daaa, selamat beramal little lovers!





*aku bukan lah manusia yang tak reti bersyukur. ramai lagi kawan2 yang lain tak dapat matrik pun. i am one of the lucky person. terima kasih Allah. <3


















No comments: