Saturday 14 April 2012

-kisah aku-

Assalamualaikum kawang-kawang~

hihi. hye.

harini nak update siket entri.

but i warn you, my entry's today pasal aku je.

penuh dengan gambar aku.


so, kepada sesape yg tak suke or menyampah ke, 

tak yah tengok ea. :P





pictures below aku jumpe dekat folder2 lame.

meh aku cerita siket pasal gambar2 aku ni.

ini kisah aku. check this out!



me with ibu and pakwe ak dulu. syahir <3
at: Jusco



this is my cousin. cantik kan? her name is Dayini.
at: my che tie's house

me and asma. #enjoy mase spm :D
at: pantai belakang sekolah. 

fazlin, asma, ieyda, siti, ayie, aishah and me.
at: pantai jugakk #kami budak dorm 1BB spm'11

in my room *takde kerja snap pic. :D

me, hana and aishah. ily all!
at: kem kajang, kelantan 2011

me, nana, anas and sab (my cousin)
at: rest house Temerloh #malam raya 2009

me and my friend CUEN
at: east coast mall, Kuantan 2010 
#cuen holiday kat rumah aku mase form4

aku, yati and yana
at: yati's home Kemaman
#aku and yana holiday di sana

yana and aku again at yati's home.

azwa, aku, aishah and intan di bawah.
at: my room, D2 Aspuri Semerdu

in my room again. <3

maaf, low quality. btw, this is the KP and PKP SBP 2011
i'm wearing the blue blazer at the middle.
at: UPM

me at International Youth Centre 2012

me, aqasha and my BFF yati.
at: Cameron Highlands

ain, tehah, mimiey, aku and kat bawah tu ain bella.
at: CH jugak #lawatan ASPURI 2011

jihah and me.
at: kem SPM Terengganu fasa ke-9 2011

me and amalin <3
at: kantin sebelah dewan SM Sains Dungun
#majlis graduasi ting. 5

me and my former classmate, aneq.

me, myra and ika.
at: majlis makan malam pengawas 2011, Rumbia Resort

me. #time kemas kelas habes spm. :P
at: kelas 5 Curie

me, cikgu Ramzam, cuen and norma
at: surau Semerdu #majlis sambutan hari raya 2011


me and kema #sukan tahunan 2010
at: padang Semerdu 

ima hawa and me. #awan dania tak aku?
at: padang SEMERDU 2011
#perbarisan rumah kuning, megat panji alam <3


fatin, syarifah, me and kapten azim
muka semangat. #pramugari lah katakan. :D


kema, aku, fatin, aida, solehah
bawah: kapten akid, izzat and hazim
#MSSD basketball Dungun (i <3 15)

aku, najwa, midah, aida, cheq and kapten diya.
*MSST basketball 2011 di Batas Baru






haa, kan aku ckp penuh gambar aku je.

hewhew.

okay lah. gtg sayang2 sekalian.

selamat beramal little lovers! xoxo~

.salam.





#mungkin korang pernah tengok pic ni 
kat facebook aku. haha. abaikan jee! <3




















No comments: